czwartek, 12 lipca 2012

Powrót

Cześć moi kochani ! W końcu mogą do was znowu napisać.... Yeach. Oczywiście przepraszam was za tą długą nieobecności , bo nie dodawałam żadnej notki od prawie pól roku , ale wiecie jak to jest. W marcu to ja już zaczęłam się przejmować tym aby poprawiać oceny i wg i nie było za wiele czasu :( Teraz mamy wakacje więc to nadrobimy , ale w roku szkolnym też potem nie będzie codziennie notek :( Przykro mi , ale przepraszam was za to , tym bardziej że teraz idę do 3 gim. i będzie troche trudniej z nauką...
Ale nic na razie się tym nie przejmujmy. Dzisiaj wam pokaże trochę fotek z tego czasu jak nie dodawałam notek , bo bardzo dużo w tym okresie się wydarzyło :D
A wiecie o tym że dołączyłam do Wolontariatu ? Bo ja bardzo lubię pomagać , dla mnie to jest frajda jak mogę przekazać swoją radości innym ludziom i u nich na twarzy widnieje w tedy uśmiech :D Jestem wolontariuszką w Mazowieckich Inicjatywach Społecznych , zapisałam się tam  razem ze znajomymi. I chodzimy na różne festyny , pomagamy dzieciom , malujemy twarze i wg , ostatnio mieliśmy nawet szkolenie , na którym dowiedzieliśmy się bardzo dużo rzeczy. Jutro razem z Martą i Olą idziemy do MOPRU po zgłoszenia aby być także wolontariuszem w "Radosny Świetlicobus". To jest taki autobus co jeździ po całym Mieście , codzienne jest na 2 różnych osiedlach i tam ą wolontariusze którzy bawię się z dziećmi w rożne gry , malują rysunki , śpiewają piosenki i tańczą :)
Hehehh pewnie też nie wiecie o tym że zaczęłam uczęszczać na Oaze :) Wiecie wg co to jest ? Tematyka i charakter spotkań są rożne. Tematy biblijne, modlitewne, integracyjne, lub dyskusyjne. Cel jest nastawiony na ogólną formację.Ogólnie jest tam bardzo fajnie bo mamy spotkanie normalne jak i całej oazy , organizowane są ogniska i co piątek gramy w siatkówkę , teraz w wakacje to praktycznie codziennie :) Szczerze wam powiem że dla mnie to jest jak drugi dom  :P

             Ognisko całej Oazy





 Ostanie spotkanie - Pożegnanie Klaudii

 Spotkanie całej Oazy

 Wolontariat - Dzień Dziecka w Szkole Specjalnej


 Szkolenie dla Wolontariuszy

 W Radiu na temat Wolontariatu

 Koniec Roku w Da Grasso

 Festyn na Złodziejowie


 Otwarcie Orlika w naszej szkole



                                          



1 komentarz: