czwartek, 12 lipca 2012

Pamiętnik Nastolatki

Hej. Chciałam polecić wam dzisiaj książkę pt."Pamiętnik Nastolatki" To jest naprawdę zajebista książka. Nigdy w życiu nie czytałam książek bo po prostu nie lubiłam. W szkole nigdy lektur nie czytam ,  bo nawet jak je przeczytam to i tak nic nie rozumiem i wg zapominam co ja czytałam :D Ale z tą książką tak nie jest !! Gdy zaczęłam ją czytać to myślałam że mnie rozsadzi , pragnęłam czytać ją jak najszybciej się da , żeby wiedzieć co się zdarzy dalej. I najlepsze w tym wszystkim jest to , że ja wiem o co w niej chodzi , co się dzieje i wg. Pamiętam z niej wszystko :) Jeszcze nigdy nie pokochałam żadnej książki tak jak tej , polecę ją naprawdę. Ja jestem już przy 4 części , czyli przy Pamiętnik Nastolatki 3 , bo jest Pamiętnik Nastolatki 1, 2 , 2 i 1/2 , 3 , 4 i teraz ma wyjść 5 części :D Powiem wam jeszcze , że jak się ją czyta  to nawet się nie zauważy że np. 4 godziny minęły :D Jeżeli ktoś z was jeszcze jej nie czytał to ogromnie polecam , a jeżeli czytaliście to napiszcie w komentarzach co myślicie o tek książce :)





1 komentarz:

  1. Też ją czytałam . Jest świetna .! /marcik <3

    OdpowiedzUsuń