czwartek, 1 września 2011

Rozpoczęcie roku skzolnego !!!!....

Siemka !!! Jak tam dzisiejsze rozpoczęcie roku szkolnego , bo u mnie nawet fajnie. Znaczy nie cieszę się z powodu szkoły. Tylko z tego ze w końcu spotkałam się z koleżankami z którymi nie widziałam się 2,5 miesiąca. Pogadałyśmy sobie trochę. Potem poszyłyśmy w szkole na ten głupi cholerny apel na dziedzicu szkolnym. Mi i Marcie Pani pedagog ciągle zwracała uwagę bo gadałyśmy i nie mogłyśmy ustać na apelu , ale i tak i tak miałyśmy dobrze bo zamiast iści do kościoła na mszę to my chodziłyśmy sobie po mieście. Więc jakoś wytrzymałyśmy na apelu , ale gdybym poszła do kościoła to nw czy bym dała radę ustać w szkole.

        Kupiłam sobie wczoraj buty na koturnie
                       - ryneczek 30 zł




 Ledwo co wróciłam z rozpoczęcie , bo sobie nogę po obcierałam. A to wszystko dlatego że wczoraj kupiłam sobie nowe buty i nie są jeszcze rozchodzone :(  Teraz mnie noga boli.



 Na którą jutro macie do szkoły i jaką macie pierwszą lekcję ? Trudne jutro macie zajęcia w szkole  czy takie sobie ? Ja mam jutro na 8.55 i mam pierwszy w-f , a zajęcie nie są trudne i nie są łatwe. Jutro to będę luźne lekcje bo będę omawiać książki :D Dotarło to już do was że SKOŃCZYŁY SIĘ WAKACJE ???!!!! Do mnie jeszcze nie doszła ta wiadomości i nie wiem kiedy dojdzie. Nie mam pojęcie kiedy ja się otrząsnąć z tych wakacji , ale muszę się wziąć w garści bo w tym roku chcę mieć dobrą średnią. 

+ jedna fotka z rozpoczęcia roku szkolnego :) 

 

Dobra lecę papa :*

2 komentarze: