środa, 7 września 2011

Hej....

Słuchajcie. Sorki że nie pisałam ostatnio żadnej notki ale po prostu nie miałam czas  i zbytnio  nie miałam siły. Jestem jeszcze nadal chora a to mnie naprawdę wykańcza. Od poniedziałku leci mi krew z nosa i nie wiem od czego. We wtorek leciała mi 2 razy krew w szkole i się trochę wkurzyłam , ale potem poszłam do pielęgniarki i mnie zwolniła do domu :( Na dodatek mamy teraz trochę do roboty w szkole. Zaczęło się już zadawanie prac domowych , zapowiadanie sprawdzianów i kartkówek. Więc trzeba się zacząć uczyć a że ja chcę mieć w tym roku dobrą średnią więc nie będę wchodziła codziennie na kompa i nie będę dodawać codziennie nowych notek , ale będę starała się jak najwięcej ich pisać. Więc na pewno będę się starać tak co drugi  dzień dodawać nową notkę :) 

A tak wg co tam u was ?? Jak tam początek szkoły ?? Macie może jakieś pomysły na ten konkurs ? Jeżeli macie to piszcie w komentarzach :)

A teraz muszę już spadać bo idę z sis do babci na cmentarz a potem idę do niej spróbować czy dobre ciasto jej wyszło :D

2 komentarze:

  1. czasami jak jest gorąco to naczyńka krwionośne nie wytrzymują
    ehh szkoła,szkoła,szkoła

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Ostro nawet nie wiedziałam :D Dzięki za info. nota głupi szkoła !

    OdpowiedzUsuń