czwartek, 25 sierpnia 2011

Autograafy

Jestem dzisiaj mega szczęśliwa. A to wszystko dlatego że przyszły mi w końcu pierwsze autografy od gwiazd. Nie sądziłam  że mi odpiszą , ale zawsze warto próbować :D

Adam Gładysz przysłał mi zdjęcie z autografem i dedykacją
.




Agata Werner przysłała mi plakat z dedykacją i autografem, zdjęcie z autografem , płytę z autografem i dedykacją , długopis :)



 Teraz tylko trzeba czekać na następne listy :) A teraz muszę spadać , bo kładę się już spać. Do jutra :*

6 komentarzy:

  1. Szczęściara... Fajna notka też chciałabym dostać autografy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo...to fajnie ;]]
    Tej laski akurat nie znam ;pp heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wszystkie komentarze :) Bardzo prosto jest dostać autograf :) Jeżeli macie jakieś pytanie odnoszące się do notki to piszcie je tutaj a ja w następnej notce wam na nie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci fajnie ja czekam na autograf od jusitna;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś podać adresy gdzie wysyłałaś listy o autografy ? I do jakich gwiazd jeszcze pisałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Okey. Takk jak pisałam wyżej w następnej notce napiszę :)

    OdpowiedzUsuń