piątek, 26 sierpnia 2011

Adresy do gwiazd

Hej. Z racji tego że w poprzedniej notce parę osób prosiło mnie abym im podała adresy gwiazd , więc dzisiaj troszeczkę ich tutaj umieszczę :) Niestety podam wam tylko ich e-maile , bo tamtej kartki na której mam zapisane ich adresy zamieszkania nie mam przy sobie tylko u siebie w domku , a obecnie jestem u siostry :) Więc mam nadzieję że mi wybaczycie :) Jak tylko wrócę do domu to napisze wam adresy zamieszkania.


Sylwia Gliwa : sylwiankagliwa@gmail.com (do menadżera)
Marcin Turski : marcinturskikaroljankiewicz@gmail.com
Anna Dymna : annadymna@mimowszystko.org
Mateusz : mateusz@kora.org.pl
Anna Popek : annapopek@wp.pl
Laura Samojlowicz : laurasamojlowicz@onet.pl
Katarzyna Cichopek : kasia.katarzyna.cichopek@wp.pl
Iwona Guzowska : iwonaguzowska@interia.pl
Ewa Farna : lesek.wronka@lwo.cz
Agata Werner : agata.werner@poczta.onet.pl
Izabella : izabella@izabellamiko.com
Danzel : denzelwashington@studiofanmail.com
Selena Gomez : selenagomez@studiofanmail.com

To jeszcze nie wszystkie adresy , ale resztę będę wam podawać w następnych notkach :) Buziaki i do zobaczenia jutro :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz