czwartek, 15 sierpnia 2013

New shoes

Hejka kochani !

Jaka u Was pogoda ? Ciepło czy zimno ? U mnie niestety zimno... Muszę zakładać długie spodnie , swetry , sweterki itd. Czuję się jakby była już jesień -,- Mam nadzieję , że niedługo będzie znowu tak gorąco jak wcześniej.

Z racji tego , że jest zimno to dzisiaj  się nam nawet nie chciało na dworze siedzieć więc poszliśmy do mnie na herbatkę :))

Właśnie ! Zapomniałabym ! Kupiłam sobie ostatnio na ryneczku podróby Vansy. Powiem Wam szczerze , że podróbki dłużej trzymają niż orginałki. Moja koleżanka miała orginalne a ja miałam te czerwone podróbki i mi one o wiele dłużej wytrzymały niż mojej koleżance orginalne. Jestem aż w szoku ;)





Dobranoc , papa ;*

19 komentarzy:

  1. omg moja twarz na tym gifie hahhahhaha no nic ale zdjątka śliczne ;* haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami to nie wina buta tylko nóg. Niektórzy mają takie stopy, taki sposób chodzenia, że niszczą buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie również zimno, bardzo ładnie prezentujesz zestaw ;* :))

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ciepło, zapraszam do siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz, ale po raz kolejny zwracasz uwagę na wielkość zdjęć, a ja po raz kolejny daję odpowiedź w notce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też często stawiam na podróby które różnią się tylko tym, że jest napisane VANS -.- i oczywiscie jakimiś 250zł :D Zapraszam na nowy post z przerażającym zdjęciem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No u mnie akurat jest gorąco :) Ale masz piękne włosy *_*

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk / wpadniesz? :) Będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do polubienia i zakupów na ARTEA. Biżuteria uniwersalna, własnoręczna, TANIA. Strona dopiero ruszyła, ale są już konkursy :)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE! :)
    https://www.facebook.com/pages/Artea/433661640081806

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :D A buty są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne buty i stylizacja:)Obserwuję:)
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog:) będę zaglądać częściej:) obserwujemy????? ja już dodałam:) pozdrawiam gorąco:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. butki super ;) reszta rowniez !
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia.. ładnie wyszłyście ;)
    + bardzo podobają mi się twoje trampki ach kocham ;)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog. Fajnie piszesz. Lubię tu zaglądać. :)

    U mnie nowy post! ♥ Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny strój, no nie zawsze buty firmowe są dobre :)

    OdpowiedzUsuń