wtorek, 6 sierpnia 2013

Holiday

Hejka kochani !

Moja ostatnia notka pojawiła się tutaj 25 czerwca i od tamtej pory na blogu panowała cisza. Dlaczego ? Otóż dlatego , że są wakacje. Byłam zajęta znajomymi , różnymi wypadami , wyjazdami itd. Z drugiej strony chciałam też trochę odpocząć od życia bloga , od internetu. Chciałam powrócić do blogowania dopiero na początku roku szkolnego ale po odczytania wiadomości od Dominiki i wykładzie mojej koleżanki stwierdziłam , że już teraz wracam do blogowania. Pierwszy raz zdarzyło mi się dostać taką wiadomość. Powiem Wam szczerze , że gdy czytałam wiadomość od Dominiki i jej koleżanki to zrobiło mi się strasznie miło. Myślałam , ze w moim mieście czytają mojego bloga tylko moi znajomi. Bardzo dziękuję dziewczynom za wiadomość i bardzo serdecznie Was pozdrawiam :*

Obecnie jestem pod Białymstokiem u siostry i jutro może pojedziemy do Białego pozwiedzać i wg , więc będę miała sporo nowych zdjęć ^^ Do zobaczenia kolejnym razem *___*




32 komentarze:

  1. jestem z Ciebie dumna :* pozdrawiam, sheo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki ;* wczoraj podcinałam włosy 5 cm więc teraz nie są , aż takie długie długie jak an zdjęciach. Mam nadzieję , ze szybko odrosną :D

      Usuń
  3. zabrałabym Ci te włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne włosy naprawde Super! Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o to fajnie, przywieź dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah fajne dziubki :D masz cudne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haahha ja bardzo ale to bardzo często robię dziubki do zdjęć i dziękuję w takim razie ;*

      Usuń
  7. jejku, jejku - jakie śliczne włoski! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i jejku, jakie Ty masz długie włosy *-*
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz te włosy, prościutkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety i tak i tak muszę je prostować bo nie mam ich idealnie prostych ;c

      Usuń
  10. hah, pisz kiedy masz ochotę :)
    Kiedy zobaczyłam zdjęcie tego domu, jak ktoś tam się wspina, powróciły moje wspomnienia z dzieciństwa. haha te lata były cudowne ;3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, śliczne dziewczyny <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. masz cudowne włosy i jakie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... czy one są takie zadbane ... nie powiedziałabym ;)

      Usuń
  13. piękne, długie, lśniące włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ale niestety sa poniszczone ;c

      Usuń
  14. masz piękne włosy <3 nie wyglądają na zniszczone ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. zrozumiałe, że nikt nie chcę w wakacje siedzieć przed komputerem. super zdjęcia
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń