niedziela, 23 czerwca 2013

Powrót / Mix


Hejka kochani !

Boże jak mnie tu dawno nie było -,- Przepraszam ale ostatnio miałam urwanie głowy. Poprawianie ocen , problemy rodzinne , bal gimnazjalny , wyniki egzaminów itd. itd. Obiecuję , że od dzisiaj jestem tutaj regularnie i regularnie odwiedzam i komentuję Wasze blogi. Właśnie ! Zaraz w końcu poczytam Wasze posty ;)

Jaką macie średnią na koniec roku ? Gdzie idziecie dalej do szkoły (3 gim.) ?? :>

Ze względu na to , że mnie tu dawno nie była a prze ten czas dużo się wydarzyło i mam masę nowych zdjęć dlatego postanowiłam zrobić jeden wielki mix  ;)


35 komentarzy:

  1. uwielbiam sunbitesy ;)
    średnia 5,2 i wybieram się do liceum profil bio-chem (jak sie dostanę xd) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglądałaś w tej czarnej spódniczce, bardzo elegancko! Zapraszam na nowy, dość długi, lecz ciekawy post :3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to była sukienka ;*

      Usuń
  3. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, rewelacyjnie wyglądasz:) Śliczne masz włoski :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ty jesteś ładna *.* Nie mogę się napatrzeć : D Fajnie, że wkońcu napisałaś. Teraz czekamy na następne notki : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę , że w końcu mogłam wrócić do blogowania ;D

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz na każdym zdjęciu! <3 Ja też jestem w 3 gim i mam zamieszanie z wynikami, ocenami i składaniem papierów do szkół... Na szczęście jeszcze tylko tydzień ;)
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest największe koszmar -,- Kiss ;*

      Usuń
  7. Moim zdaniem te czarno-białe zdjecia, Twoje sa najlepsze!!!!!!! :D


    DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia rewelacyjne :P Wyglądasz rewelacyjnie :) Zapraszam do mnie na nowy post :) jestem ciekawa co sądzisz o mojej stylizacji :) A może poobserwujemy?

    Vanessa, http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki i na pewno wpadnę :P

      Usuń
  9. Tak strasznię zazdroszczę ci urody, jesteś prześliczna. Mi została jeszcze ta trzecia klasa. Strasznie sie boje tych egzaminów, aż nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko zleciał i za rok już pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć bo ja śliczna nie jestem , no ale dziękuję ;* Nie ma czego się bać :*

      Usuń
  10. 4,45 :D
    Wpadnij czasem: http://paczajbowarto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne zdjęcia, masz cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale macie ładne sukienki (zdj, 1)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny mix. :) Moja średnia to 4,8, ale to dopiero pierwsza klasa gimnazjum. :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... to dobra średnia, gratuluję hyhyy ;*

      Usuń
  14. Ślicznie wszystkie wyglądałyście :D Pięknie <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wszystkich :*

      Usuń
  15. Wszystkie jesteście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. owwww, ale urocza z Ciebie dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. a na przed ostatnim zdjęciu to się w rączce trzymało co ? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz włosy, zazdroszczę ;< <3

    OdpowiedzUsuń