środa, 3 kwietnia 2013

The Liebster Blog Award - Versatile Blogger Award

Siemkaaa... !

Zostałam po raz kolejny nominowana do The Liebster Blog Award i Versatile Blogger Award, ze względu na to , że zostałam nominowana przez cztery osoby to byłam zmuszona zrobić jedną notkę i po prostu odpowiedzieć w jednej notce na wszystkie pytania ;*
 

 Pierwsza nominacja :
1. Kawa, czy herbata?
To i to. Jestem uzależniona od herbaty ale kawę też bardzo lubię ;)

2. Ulubiony napój?
Pepsi , tymbark

3. Największe marzenie, które się spełniło?
Hmmm... Szczerze mówiąc to kiedyś byłam mega psychiczną fanką Justina Biebera i bardzo chciałam , aby przyjechał do Polski i zagrał koncert ale po jakimś czasie uczucie fanki zaczęło wygasać ponieważ myślałam , że on nigdy nas nie odwiedzi , ale ostatnio to się zmieniło bo był... Zagrał u na w Polsce koncert ;D Może nie jestem już jego wielką , mega psychiczną fanką ale nadal bardzo go lubię i słucham jego piosenek i cieszę się , ze przyjechał do nas. I mimo , że nie byłam na jego koncercie to i tak i tak moje marzenie się spełniło ale następny jego koncert ma być niby w sierpniu i możliwe , że pojadę :)

4. Najlepsza marka ubrań?
Nie mam pojęcia , kupuję to co mi się podoba i dobrze leży , nie zwracam szczególnej uwag na marki ...

5. Bez czego nie ruszasz się z domu?
Pierwsza rzecz to jest torebka ! ;D A w torebce kryje się : telefon, portfel , klucze , puder , wazelina , szminka , żel do rąk antybakteryjny , krem do rąk , mgiełka do ciała , słuchawki ,

6. Co jest Twoją największą pasją?
Największej pasji nie mam , lubię tańczyć , śpiewać

7. Masz słomiany zapał, czy dążysz "po trupach" do celu?
To zależy jeszcze do czego.

8. Twoje motto życiowe?
"Walcz i nigdy się nie poddawaj" ; "Nigdy nie mów nigdy" ; "Warto walczyć do samego końca"

9. Kobiety powinny mieć krągłości, czy jednak nie?
Zależy kto co lubi ;D Wiadomo , że prawdziwa kobieta powinna mieć w jakimś stopniu te krągłości ale nie każda kobieta czy dziewczyna je ma , ale i tak i tak wydaję mi się , że każda kobieta jest piękna na swój sposób , nie zależnie czy ma duże krągłości czy też nie ;)

10. Czy wybrałabyś/wybrałbyś się na randkę w ciemno?
Tak , czemu nie. Poprzez taką randkę w ciemno można zapoznać kogoś fajnego :) A i jest to w jakimś stopniu rozrywka ;D

11. Jakie przyjemne rzeczy zdarzyły się dzięki prowadzeniu bloga?
 Poznałam wielu niesamowitych ludzi !!!


Nominuję :

2 tag do którego zostałam nominowana przez Małą mi :
1.Podkreślone oczy czy usta?
Zdecydowanie oczy ;D

 2. Kok czy kucyk?
Rozpuszczone ! Ale jak mam już wybierać pomiędzy kokiem a kucykiem to zdecydowanie kok :D
 
3. Życiowe motto.
"Walcz i nigdy się nie poddawaj" ; "Nigdy nie mów nigdy" ; "Warto walczyć do samego końca"


4. Jakie filmy lubisz oglądać? 
Dramaty , romanse , komedie , musicale :P


5. Co sprawiło, że założyłaś/założyłeś bloga?
Hmmm... To było tak , że któregoś dnia gdy surfowałam po sieci to natrafiłam na blog Honey. Przez jakiś czas nałogowo czytałam jej bloga , aż w końcu doszłam do wniosku , ze fajnie by było zacząć pisać takiego bloga jak ona. Oczywiście ja przedtem miałam pewnie z 108032 blogów , ale nie pisałam na nich o sobie tylko o gwizdach itp. I żaden blog nie wytrzymał u mnie więcej niż 3 tygodnie , ale jednak postanowiłam spróbować i się udało. Mój blog w sierpniu będzie miał 2 lata i jak na razie nie mam zamiaru się z nim rozstawać  ;D


7. Piosenka, której aktualnie słuchasz cały czas?
Sporo ich jest :D Ale podam kilka , South Blant System-Miłość , Sylwia Grzeszczak-Flirt , Kushin-Hip hop żyje , 
 

8. Na co zwracasz uwagę przy przy pierwszym spotkaniu osoby? 
Wiadomo , że jako pierwsze w oczy rzuca się wygląd i nie da się tego uniknąć , ale ja staram się najpierw patrzeć na charakter osoby a dopiero później na wygląd ;)


9. Miejsce które chciałabyś odwiedzić.
Paryż i Hiszpania :D
 

10. Jaki wyraz Cię opisuje? 
Zwariowana

11. Jaka jest Twoja największa pasja? 
Pisanie bloga , taniec , muzyka

Nominuję : 

Pytania do nominowanych blogów z obu tagów ;)
1. Największe marzenie ?
2. Największa fobia ?
3. Ulubiona marka kosmetyków ?
4. Jaki masz styl ubierania się ?
5. Z jakiego powodu zaczęłaś pisać bloga ?
6. Czy potrafiłabyś przestać pisać bloga ?
7. Pracujesz gdzieś ? Od którego roku życia sobie np. dorabiasz ?
8. Co myślisz o hejterach ?
9. Wierzysz w przeznaczenie ?
10. Masz rodzeństwo ?
11. Najgorsza przykra rzecz jaka cię spotkała ? 


 Versatile Blogger Award   - Zostałam nominowana dwa razy ale dodam tylko 7 faktów o mnie ponieważ notka byłaby za długa. Za nominację dziękuję Keytlen i Karolowi ;**



Zasady:
 1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę na swoim blogu.
2. Podziękować za nominację.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 7 blogów.
5. Poinformować o nominacji blogi nominowane.

Fakty :
1. Jestem uzależniona od picia herbaty. Potrafię ja pić 50 razy dziennie ;D
2. Nie lubię chamskich , zazdrosnych i dwulicowych ludzi.
3. Lubię dużo jeść  , hahhaah
4. Codziennie przed zaśnięciem muszę słuchać muzyki
5. Kocham rozmawiać z moimi znajomymi w nocy :)
6. Lubię gdy znajome przychodzę do mnie na  noc ;D
7. Jestem agresywna , hahahah :D
8. Jestem w 3 gim. i nadal nie wiem do jakiej idę szkoły ... :]
9. Mam czworo rodzeństwa
10. Jestem konsultantką Avon.


Nominuję Blogi :

34 komentarze:

  1. spoko odpowiedzi :D
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sympatycznie :)

    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba pobijasz wszelkie rekordy w piciu herbaty hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to bardzo możliwe heheheh :D

      Usuń
  4. Ja już rzygam tymi tagami ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki i ja również Cię nominowałam :)
    http://mi-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu ciekawych rzeczy można się dowiedziec :)) fajny blog i życzę kolejnych lat w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis:))) Dużo sie dowiedziałam o Tobie...Ja równiez uwielbiam herbaty hehe...

    OdpowiedzUsuń
  8. o dzięki, postaram się coś naskrobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okey , jak będziesz miała czas to napisz i tyle ;]

      Usuń
  9. och też bym chciała mieć 4 rodzeństwa! Niestety jestem jedynaczką :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony Ci zazdroszczę ale z drugiej nie :D

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana na moim blogu do Versatile Blogger Award :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję ale ja już mam tagów po dziurki w nosie :*

      Usuń
  11. Świetny wpis... Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog ! like it !
    muszę sie chyba dowiedzieć o co chodzi w nominacjach.
    +obserwuje i zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem nie warto walczyć do końca niestety

    OdpowiedzUsuń