wtorek, 19 marca 2013

Science, dance, sweat and lack of power

Hejka !

Tak jak w tytule "Science, dance, sweat and lack of power" co oznacza "Nauka, taniec, pot i brak siły". Tak jest u mnie od kilku dni. Cały czas tańczę i tańczę bo muszę wyćwiczyć cały układ ponieważ w czwartek mamy występ na Promocję Szkoły. Powiem wam szczerze , że już nie mam sil , a na dodatek  jeszcze zaraz muszę brać się za naukę bo mam sporo rzeczy do zaliczenia i poprawienia .... Ehhh...

Wg to jakby ktoś jeszcze nie zauważył , to zmieniłam nagłówek i jakiś czas temu również nazwę bloga :D Mam nadzieję , ze się podoba ! :*








26 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki.Podoba mi się twoja grzywka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, też bym sobie potańczyła znowu, a nie mam możliwości :<
    Fajniutki nagłówek :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też cię nigdy nie opuszczę *.*

    Życzę powodzenia na tej Promocji Szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzióbki dzióbki , wszędzie dzióbki :D heheheh

      Usuń
  6. ładnie <3
    zajmuję się szablonami nadal :D
    jeżeli jesteś zainteresowana to napisz: carolinee.rosser@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wygląd bloga! :3
    Też ostatnio nie mam siły :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , ja mam nadzieje , że już niedługo przybędzie mi sił :D

      Usuń
  8. dziękuję za komentarz ;) fajny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłówek ładny, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki słodziutki ten nagłówek,też mam tyle roboty...uf.
    pozdrawiam,buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia ^^

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :)

    pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń