poniedziałek, 6 sierpnia 2012

E.Leclerc

Hej. Wczoraj byłam z Martą w E.Leclerc bo chciałam kupić sobie dezodorant. I w trakcie chodzenia i szukania dezodorantu natrafiłam na prostownice.  A że tą co mam to mi się rozwaliła więc luknęłam trochę na te prostownice w sklepie. I jedne mnie ujęła. Raz że tania , dwa że dobra. Poprosiłam mamę żeby mi dała kasę na nią i dała :D Podoba mi się w  niej też strasznie kolor , a co  najlepsze jak się prostuje nią włosy to wg nie czuć ze masz ją w rękach :D
Prostownica - 32.90 zł , Dezodorant - 6.95 zł ;)








2 komentarze:

  1. widać,że zakupy się udały,super prostownica :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie długo wybiorę się tam po, prostownicę :)
    super blog, zapraszam do mnie
    zaobserwowałam, miło będzie jeśli się odwdzięczysz :) http://my-life-my-concern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń