niedziela, 29 lipca 2012

Shopping

Hej wam. Na początku chciałam wam podziękować za to że liczba obserwatorów mojego bloga rośnie... Jestem z tego bardzo ale to bardzo zadowolona ;*
Parę dni temu byłam z dziewczynami na zakupach i trafiłam na super przeceny fajnych bluzek z których jestem zadowolona :D Do tego kupiłam sobie jeszcze naszyjnik, buty i sól do kąpieli. Potem poszłyśmy z dziewczynami do Maka i kupiłyśmy sobie zestawy za 16 zł , ze względu na to że dostawało się do tego taką super bransoletkę i szklankę Coca Coli  :D  Także zaszłyśmy do komisu bo musiałam wymienić ładowarkę którą kupiłam jakiś czas temu , ale niestety mi się rozwaliła ;( Na szczęście pani bez żadnego problemu wymieniła mi ładowarkę na nową.

















Brzoskwiniowa bluzka - Butik 19.99 zł
Brązowa bluzka - House 19.99 zł
Naszyjnik - Koralik 13.00 zł
Buty - Rynek 20.00 zł

4 komentarze:

  1. Brzoskwiniowa bluzka jest prześliczna! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. mam rzeczy na sprzedaż na moim fanpage i na szafa.pl napisz na anussia333a@wp.pl podam Ci linki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. różowa bluzeczka super, lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta pierwsze bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń