wtorek, 17 lipca 2012

Bolące Gardło

Hej moi kochani :) Dzisiaj u mnie cały dzień padało i na dodatek strasznie boli mnie gardło. Niestety to popsuło moje dzisiejsze plany. Miałam znowu iść na Świetlico Busa , ale niestety nie poszłam. Od rana leże w łóżku i łykam i ssie różne tabletki :( Nie jestem z tego zadowolona ponieważ półtorej tygodni temu też byłam chora , dokładnie na to samo. Tylko , że tamto to było trochę gorsze przeżycie , ponieważ miałam w gardle bardzo mocno wszystko powiększona i miałam je strasznie czerwone. A jak poszłam na pogotowie to lekarz powiedział że mam bardzo piękne gardło i ze nieźle się urządziłam :D Teraz mam nadzieję że się obędzie bez antybiotyku i że jutro będzie już wszystko okey , bo chce bardzo iść na Świetlico Busa :P



A tutaj trochę zdjęci z wczorajszego Świetlico Busa :P


















1 komentarz: