środa, 5 października 2011

URODZINY

Hej. Dzisiaj są moje urodzinki :) Jupii... To tego dnia 14 lat temu się urodziłam :D Hehe. W tym roku nie wyprawiam urodzin , ale za rok będę wyprawiać na 100 % :D
Dzisiaj o 5:59 dostałam pierwsze życzenia SMS od siostry. O tej godzinie ja jeszcze spałam , ale jak się obudziłam to od razu złapałam za telefon żeby je przeczytać.  Potem dziewczyny w szkole mi składały życzonka :) Później rodzina w domu i tak dalej :D Aaaa... widzicie bym zapomniała wam powiedzieć co dostałam na rodzinny. No to od siostry i jej męża dostałam kasę. Od mamy , brata , brata i ojczyma też kasę :) Oni by mi  coś kupili  , ale ja im powiedziałam już wcześniej że chce dostać kasę :) Więc jutro albo po jutrze wybieram się na zakupy. Znowu.. :)

Dzisiaj w szkole było ogólnie okey. Dostałam 4 z Niemca za prace na lekcji :) Z Religi dostałam uwagę za to że zapytałam się jaki jest temat lekcji :D Pani mi powiedziała że to jest skandaliczne zachowanie na lekcji !!! Oczywiście zapisała tak w zeszycie uwag , a tak naprawdę to ja się jej tylko zapytałam dlaczego przesadziła moją koleżanką na pierwszą ławkę jak nic nie zrobiła , jaki jest temat i dlaczego mi wpisuje uwagę jak ja nic nie zrobiłam.  Powalona jest ta baba....  Pójdę jutro to mojej wychowawczyni niech mi wykreśli tą uwagę , bo ona jest za nic.


Zdjęcia robione na lekcji religie. Pani nic nie widziała bo jest ślepa :D


Bananek z obiadu. Hahhaha


Przyszła mi dzisiaj paczka z Avonu z kosmetykami dla klientek. Ja w tym numerze sobie nic zamawiałam , bo mi się nic nie podobało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz