sobota, 1 października 2011

Sprzedam

Hej. Dopiero co wstałam. Zjadłam właśnie śniadanie i zaraz wyruszam do pokoju się uczyć a potem będę musiała go posprzątać. Wczoraj położyłam się dosyć późno spać , bo przewalałam szafę ponieważ chce się pozbyć niepotrzebnych mi rzeczy. No i uzbierało się ich troszeczkę :) Jeżeli komuś z was coś się spodoba i byście chcieli to o de mnie zakupić to piszcie w komentarzach. Ceny do uzgodnienia.    

Noszona 3 razy

  

  

  
                                Noszona 3 razy

  

  

                                 Noszona 4 razy

  

                              Noszona 3 razy

  
                                   
                             Noszona 2 razy

  

                             Noszona 3 razy

  

A teraz już muszę zmykać tak jak wam mówiłam uczyć się :( Przede mną długa droga nauki a w poniedziałek mam sprawdzian z matematyki :(

9 komentarzy:

  1. a ja mam sprawdzian z historii w poniedziałek :<

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę ci powodzenia. Będę trzymać za cb kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie przyjmujesz tych komentarzy, które ja pisze?!?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaje wszystkie komentarze , oprócz jakiś złośliwych :) Jeżeli nie dodałam jakiegoś twojego komentarza to może po prostu nie doszedł. Więc napisz go jeszcze raz. I przepraszam cię bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, chciałam chciałam ci napisać że niechcąco się pomyliłaś i napisałaś "na łuki" zamiast nauki. To jest ostatnie zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa... dzięki bardzo :) To z pośpiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta szara przed ostatnia bluzka za ile byś ją sprzedała ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą białą możesz nosić na w-f czemu jej nie zakładasz??

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co napisz do mnie na e-mail to ustalimy. Ok ? kasiulek55@o2.pl

    Wiesz co jakoś nie ma takiej potrzeby żebym w niej ćwiczyła , bo mam inne. Zresztą ta bluzka jest już dla mnie ciotkę przymała :D

    OdpowiedzUsuń