wtorek, 4 października 2011

Małe zakupy

Wczoraj spałam u mojej siostry i nie poszłam do szkoły. Okazało się że moja siostra ma wolne w  pracy. Więc poszłyśmy sobie na miasto. Chodziłyśmy po nim z 4 godziny i w sumie nic nie kupiłyśmy.
Ja kupiłam sobie bluzkę , szalik i torebkę a moja siostra sweterek i jakieś tam rzeczy do domu i dla swoje córeczki :*





bluzka - House 29.99
torebka - świat torebek 15.00
szalik - u Kingi 18.00

Nie długo pojawi się pierwsze rozdanie na moim blogu. Zapraszam na nie serdecznie.

4 komentarze:

  1. Torebka fajna szalik też a bluzka to taka dziwna bo ma na przodzie wielkie logo firmy w której ją kupiłaś i będzie to wyglądała jakbyś nią szpanowała ale ogólnie spoko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Tak wiem , ale mi się spodobała i nie mogłam jej zostawić tak na tym wieszaku w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka nawet nie zła tylko teraz prawie wszyscy taką mają i jej kolor mi sie za bardzo nie podoba. Co do bluzki zgadzam się z 1 anonimem :D, szalik mi się podoba :) dobrze dobrałaś kolory taki bardzo delikaty i niewidoczny beżowy z dobrym akcentem niebieskiedo tylko ja zamiast beżowego dałabymo pój tonu jaśniejsz i lekko rozmazany tzn że by od dołu był ten jaśniejszy o pół tonu beżowy przechodząc delikatnie w ten beżowy a potem ten wspaniały niebieski ale nie wiem czy taki jest D Wow! ale się rozpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Tak wiem każdy takie teraz nosi , ale właśnie mi się taki podobają , a kolor jest troszeczkę inny w rzeczywistości nisz na zdjęciu :) Znaczy ten napis nie rzuca się aż tak w oczy , bo nosze do niej ten szalik :) Aha. He heh :)

    OdpowiedzUsuń