czwartek, 15 września 2011

Zakupy

No hej wam. Tak jak wam wczoraj mówiłam dzisiaj też poszłam na miasto ale tym razem bez Mileny bo jej się nie chciało :D Jedynie gdzie ze mną poszła to do sklepu po 5 zł  bo chciała sobie kupić portfel. Ja oczywiście musiałam mieć pecha !!!!! I zbiłam 2 cienie do powiek !!! Musiałam oczywiście ponieść za to konsekwencje i zapłacić 6 zł. To i tak i tak nie drogo bo mogłam zbić coś o wiele droższego :( Uff...

Bluza - ryneczek / 32zł 



Bluzka - Jeans / 19zł



Portfel - wszystko po 5 zł / 6zł




Pędzelek do pudru - wszystko po 5 zł / 3zł


Dzisiaj pani od Polskiego zrobiła nam kartkówkę z lektury z "Latarnika" i ja nic nie umiałam bo nie zdążyłam tej książki przeczytać. No i w padnie mi pierwsza jedynka !!!! MASAKRA !!! Od jutra zaczynam się kuć. W końcu poczułam ze skończyły się wakacje :D Na następny tydzień mamy zapowiedziane już 4 kartkówki :( To jest MASAKRA !!!!!!!! Mam nadzieję że potem będzie trochę lżej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz