piątek, 23 września 2011

Chora ??

Hej. Dzisiaj z rana wstałam z katarem i przestraszyłam się trochę bo nie chcę być znowu chora. Nie dawno co wyzdrowiałam a teraz bym miała znowu zachorować ??!!!  MASAKRA. Chyba panuje jakiś wirus :( Miejmy nadzieje że to tylko taki leciutki katar i na tym się zakończy.  Sorki że nie pisałam notki przez ostatnie 2 dni , ale jakoś tak nie miałam zbytnio czasu bo mieliśmy sporo kartkówek i wg.

Które buty wam się podobają najbardziej na tym zdjęciu , bo mi wszystkie. Chcielibyście mieć je wszystkie w swojej szafie bo ja takkk i to bardzo :D


Macie może jakieś fajne przepisy na ciasta bez pieczenia ? Jeżeli tak to z chęcią je przeczytam. Przepisy możecie umieszczać w komentarzach. Chciałam wam zdradzić że 7 października będzie pierwszy konkurs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz