poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Zakupy ....

Hej wam :) Dzisiaj byłam z moja mamą na zakupach. Dużo sobie nie kupiłam bo mojej mamie się nie chciało chodzić , ale jeszcze jutro mamy iści :)  Dzisiaj przyszła mi również paczka z Avonu z kosmetykami , więc musiałam trochę polatać po mieście po roznosić kosmetyki klientkom :D Sobie tęż coś zamówiłam. Zresztą zaraz wam to wszystko pokaże , ale najpierw chciałam wam powiedzieć że niedługo będę organizować jakiś konkurs. Tylko że na razie myślę o czym on ma być. Jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach. Na pewno wszystkie wasze odpowiedzi wezmę pod uwagę :)

 Spodnie - ryneczek 73 zł



   

Biała bluzka galowa - duży rynek 35 zł






Kabel USB do telefonu 20 zł



 Avon :

 Woda toaletowa dla niej "Simply Because"  29,90 zł



Balsam do ciała "Kokos" 4,90 zł





Mgiełkda do ciała "Arbuzowa" 7,90 zł



Żel do golenia "Skin So Loft" 9,90 zł


+ jedna fotka z nocki u mnie :) Spotkanie z nimi ? Bezcenne :*






 A i bym zapomniała koaroseek mi przypomniał , żebym zamieściła tutaj swoją piosenkę. Więc może za jakiś czas umieszczę tutaj moją kompozycje. Miejcie oczy szeroko otwarte.

To do jutra , papa ;]

4 komentarze:

  1. świetne spodnie
    a ta mgielke tez mam ale truskawkowa
    pozdro...

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ciekawy ten twój blog :) A na piosenkę to już czekam , i nie mogę się doczekać ... Tylko więcej postów wstawiaj bo ciekawe są :) A i opisz co robiłyście na nocce ^^ To będzie ciekawe :) ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Piosenkę muszę napisać. Znaczy mam 2 swoje , ale chcę jakąś nową napisać. Tylko ze nie mam teraz wany. Jutro dodam piosenkę którą już dawno temu napisałam :* Ja wstawiam codziennie posta. Znaczy będę się starać :D A o notce nie opisze :D Chyba byście zawału dostali :P

    OdpowiedzUsuń